Bloggarkiv

Translate

tisdag 30 december 2014

Allt är upp och ner

Efter en jul som denna är allt upp och ner. Magen som vart mer än välfylld flera gånger börjar sakta återgå till normalläge innan det är dags för nyår och mera mat. Två veckor innan jul blev jag tokförkyld och det höll i sig väldigt länge. Knäna har tack och lov blivit bättre så det var bra att bli lite förkyld eftersom jag fick lov att vila. Träningen har för övrigt (om man bortser från förkylningen) gått bra även under julen. Jag har lekt med en treåring så han bad sin mamma om att få gå och vila för att han var så trött, gymmat, sprungit och varit ute på prommisar. Jag fick även hjälp att komma upp på händer efter mycket velighet. Tur att vissa vänner utmanar mig eftersom jag är så feg :)



Jag glömde ju att berätta hur det gick med vikten under Minful Eating och vågen visade 75,3 kg alltså en viktnedgång på 3 kg. Det gick jättebra med detta de första dagarna under ledigheten och jag åt när jag var hungrig, tyvärr så började jag nalla på godiset och då gick det utför vill jag lova. Det bildades ett oändligt sug som inte kunde stoppas när jag var borta. Jag var konstant både hungrig och sugen. När jag kom hem igen så släppte faktiskt suget och nu mår jag bra igen.

Jag har beslutat att projekt "sommarshorts" börjar nu i januari och då ska jag gå ner mina semesterkilon och komma i de kläder som blivit försmå. Jag vill även tappa några kilon för just nu är det väldigt tungt att springa.

Efter nyåret kommer jag lägga upp en summering av 2014 samt nya mål för 2015 (och det ska inte dröja flera veckor, det lovar jag)

Jag vill passa på att önska er ett gott slut och ett gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar